Bedrijfsnaam | ADMINISTRATIEKANTOOR HEETEN |
Adres |
Overmeenweg 25
8111PD HEETEN |
Telefoon | 0572-381122 |
Website | www.administratiekantoorheeten.nl |
Vanuit onze brede, jarenlange ervaring op financieel en administratief gebied en in de zorg kunnen wij uw gehele administratie met betrekking tot PGB uit handen nemen. Van het verantwoorden van urenlijsten, versturen van notas, contracten opstellen, tot het regelen van benodigde papieren als identiteitsbewijzen, VAR-verklaringen en VOG-verklaringen. Ook regelen wij desgewenst verzekeringen voor beroepsaansprakelijkheid en rechtsbijstand. Wij weten precies welke zaken u nodig heeft en zorgen ervoor dat u ze krijgt. Indien de zorg binnen de familie geleverd wordt, kunnen wij ook voor u van betekenis zijn. Ook dan kunnen wij de verwerking van de uren en de vereiste facturen voor u verzorgen. Tevens kan de budgetverantwoording een van de taken zijn, die wij u uit handen kunnen nemen. Administratiekantoor Heeten neemt geen budgetten over, maar verzorgt enkel de administratie rondom het Persoonsgebonden Budget. Zo kunnen wij bijvoorbeeld geen urendeclaraties bepalen, maar deze wel uitvoeren. Ook verzorgen wij geen loonadministratie. Indien u andere vragen op administratief gebied heeft, kunt u ze ons altijd stellen en kunnen we kijken of we samen tot de juiste oplossing kunnen komen.