Bedrijven-index
VLP FLEXIBELE AFSCHEIDINGEN

Bedrijfsnaam

VLP FLEXIBELE AFSCHEIDINGEN

Adres

Industriestraat 55
2671CT NAALDWIJK

Telefoon

0174-671818

Website

U heeft last van stof, lawaai of tocht in uw bedrijfsruimte of bij een uitgang? U wilt uw bedrijfsruimte flexibeler benutten? Of u wilt een gemakkelijke toegang tot een afgesloten teeltruimte of werkplaats? Stuk voor stuk situaties waarin VLP Flexibele Afscheidingen uitkomst kan bieden. VLP is ruim 25 jaar specialist in (automatische) deuren voor gemakkelijke doorgang zonder stoppen, gordijnen en wanden voor uiteenlopende branches, diverse harmonicatunnels, vaste tenten en dockshelters. Deuren. Vaak is een min of meer permanente afsluiting van een ruimte gewenst. Maar even vaak biedt een 'vaste' deur te weinig flexibiliteit. Een (automatische) deur van VLP Flexibele Afscheidingen combineert een goede afsluiting met een snelle toegang. Wanden en gordijnen. Een efficienter gebruik van de ruimte. En tegelijkertijd een adequate oplossing tegen kou, tocht, stof, vonken, rook, vocht en geluid. De wanden en gordijnen van VLP Flexibele Afscheidingen zijn multifunctioneel! Harmonicatunnels en vaste tenten. Een extra opslagruimte, een tochtsluis, een flexibele verbinding tussen gebouwen, een inschuifbare spuitcabine of een flexibele afdekking van afvalcontainers, de toepassingen zijn divers. Dockshelters. Dockshelters vormen een verbinding tussen een gebouw en een voertuig en dienen voornamelijk om tocht, stof en koude tegen te gaan. Dockshelters zijn er in verschillende verschijningsvormen zoals laadkuil dockshelters, dockshelters tot de vloer, draaibare dockshelters, docktunnels etc. Net als de harmonicatunnels levert VLP de dockshelters van het Italiaanse merk Kopron. De dockshelters zijn er in diverse standaard uitvoeringen, hieronder toegelicht: Standaard dockshelters. Deze standaard dockshelters van het type KDR G/L worden verhoogd in een laadkuil tegen de gevel gemonteerd. De vloerhoogte van de vrachtwagen en het bedrijfspand komen bijna overeen en worden doorgaans door middel van een dockleveler (een scharnierende plaat staal) op gelijke hoogte gebracht. De dockshelter sluit 3-zijdig af om de opbouw van de vrachtwagen. Docktunnels. Voor laadplatforms zijn er zogenaamde docktunnels leverbaar. Dit bestaat uit een dockshelter gecombineerd met een harmonicatunnel. De combinatie harmonicatunnel/dockshelter kan ingeschoven worden tegen de gevel zodat het laadplatform voor kruisend verkeer beschikbaar blijft. Al deze dockshelters zijn voorzien van een thermisch verzinkte constructie en vlamdovend doek volgens de norm M2.

 
Kaart